Tietoa tilaamisesta

Toimitusehdot

Anna’s Darling Ky (FI24584717) (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen, EU-maihin, EU:n ulkopuolisiin Pohjoismaihin sekä Yhdysvaltoihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät 24%:n arvonlisäveron. Anna’s Darling Ky ei vastaa mahdollisista lähetyksiä koskevista tullimaksuista tai muista maakohtaisista kuluista tai rajoituksista.

Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: anna@annasdarling.fi
Puhelin: +358 (0) 440 718 596
Postiosoite: Lyseotie 1, 74300 Sonkajärvi, FINLAND

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna. Kassalla voit valita maksutavaksi Klarna-laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun. Kaikki maksutavat käsitellään Klarnan kautta. Klarna välittää maksut verkkokauppiaalle. Tiiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Klarna. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Klarnasta: https://www.klarna.com/

Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja

Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Standardisoitu eurooppalainen kuluttajaluottotieto

Klarna-maksupalvelun yhteystiedot

Klarna
PL 39
00100 Helsinki
Finland

Yhteystiedot myös täällä.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tilaukset toimimtetaan lähimpään postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Suomen sisäiset tilaukset toimitetaan tilauksen koosta riippuen joko kirjattuna kirjeenä tai postipakettina. Ulkomaan tilaukset toimitetaan aina postipakettina. Jos olet tilauksesi yhteydessä jättänyt sähköpostiosoitteesi, saat tilauksestasi sähköpostitse lähetystunnuksen.

Pääset seuraamaan oman tilauksesi etenemistä osoitteesta http://www.posti.fi/ syöttämällä lähetystunnuksen sivuston kenttään ja painamalla ”Hae lähetys”.

Tilausten toimitus vaihteee kohteesta riippuen 2 arkipäivästä 10 arkipäivään. Otathan huomioon ulkomaanlähetysten tullista johtuvat viivästykset.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteen, lue alla olevat tarkemmat ohjeet. Liitäthän palautukseen mukaan tilauksen numeron, nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten (tilinumeron antaminen koskee tuotteen vaihtoa toiseen tuotteeseen, kun vaihdosta palautuu asiakkaalle rahaa).

Palautuksien ja vaihtojen tarkemman ohjeet:

Palautuksen ja vaihdot on tehtävä 14 vrk kuluessa tilauksen saapumisesta.

1. Pakkaa palautettava tai vaihdettava tuote hyvin.
2. Postita se osoitteeseen: Anna’s Darling Ky, Lyseotie 1, 74300 Sonkajärvi, FINLAND.
3. Liitä lähetykseen: tilauksen numero, nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä muut yhteystietosi.
4. Jos kyseessä on vaihto, lisää mukaan tieto, mihin tuote vaihdetaan. Jotta voimme kehittää palvelujamme liitä mukaan tieto, miksi tuote palautuu tai se vaihdetaan.
5. Jos kyseessä on palautus tai vaihto, jossa asiakkaalle palautuu rahaa, on mukaan liitettävä kansainvälisessä muodossa oleva tilinumero, jonne palautuva summa palautetaan. Pelkät palautukset hyvitetään tilille tai luottokorttitilille, jolta osto on tehty.
6. Jos kyseessä on vaihto, jolloin asiakkaan tulee maksaa enemmän kuin hän on jo aiemmin maksanut, Anna’s Darling Ky lähettää maksuohjeet asiakkaalle sähköpostitse asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Vaihtoehtoisesti halutessaan vaihtaa tuotteen johonkin toiseen, asiakas voi tehdä uuden tilauksen verkkokaupan kautta haluamastaan tuotteesta ja palauttaa aiemmin tilaamansa vaihdettavan tuotteen.

Mikäli palautettava tai vaihdettava tuote ja sen oheistuotteet ovat myyntikelpoisia, asiakkaan tuotteesta maksama hinta sekä postikulut palautetaan asiakkaalle 14 vrk sisällä paketin saapumisesta Anna’s Darling Ky:lle asiakkaan ilmoittamalle tilille, tilille jolta verkko-ostos on tehty tai luottokorttitilille, jolta maksu on verkkokaupassa tehty.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse osoitteeseen: anna@annasdarling.fi

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakaspalvelun puhelinnumero: +358 (0) 440 718 596